mandag 16. august 2010

Tjukketom på ein smell

Sjokket var stort og enormt då eg las at Tom Nordlie skulle delta i ekstremsportprogrammet "Skal vi danse". Her skulle han då svinge sideflesk og vom i takt til vals og samba. Tom Nordli har gjennom lang tid vore min tjukkasfavoritt. Ein smellfeit kar som bossar tynne og skrinne karar rundt på fotballbana. Eg såg med stor skrekk på at Tom Nordli skulle bli tynn og slank - og ein heilt vanleg fotballtrenar. For om eg skal vere heilt ærleg, så har han jo ikkje så mykje å fare med bortsett frå flesket sitt.

Men i dag har han tatt til vetet. Både TV2 og VG melder at han ikkje vil svinge seg så likevel. Han vil trene fotball i staden. Og truleg ete pizza og sjokolade. Ein slik ponuds må jo haldast vedlike.

Dagens blome går altså til Tom Nordli - for å ta ansvar for at me framleis har tjukke kjendisar i landet.
Tilbake i sofaen. Mumse mumse.

1 kommentar:

  1. Hehe. Jeg har selv sett fram til å se ham svinge seg på parketten. Siden en god latter sies å forlenge livet, regnet jeg med et par års forlengelse ved dette synet. Selskapsdans krever som kjent en viss eleganse, ikke bare en fleskete kropp og et oppblåst ego. Kanskje har Nordlie hatt et øyeblikk med spontan selvinnsikt, muligens for første gang i sitt liv?

    SvarSlett