søndag 29. august 2010

Mannsfett tester treningsformer

Altså. No er høsten her. Banna bein. Og sommaren - har vore fylt med grilling, is og eit for høgt inntak av kalorier i høve til menged som er forbrukt. Så no er det berre å ta seg på tak. Alle midlar må takast i bruk. Ikkje minst sidan eg i oktober gjer ut boka FEIT. Og eg berre seier deg - ein kan ikkje gje ut ei bok som heiter feit utan å være så radmager som det fysisk lar seg gjere.

Eg går rundt omkring så fort at ein skulle tru at eg både hadde stelt sko og ankelvekter. Kastar meg på eliptikalen, og gjer halsbrekkande pilatesøvingar på kontoret. Men det er ikkje nok. Så eg har i tillegg slått meg på latmannstrening.

Eg har vore på Clas Olson og kjøpt meg eit belte med muskelstimulator. Det er altså eit belte som ein festar rundt vomma (der som sixpacken skulle ha vore - eller i teorien er). Så kan eg legge meg ned på senga, starte muskelstimulatoren - og ligge der å verte trent. Det er obskurt antall situps og andre akrobatiske øvingar som vert gjort av dette beltet. Det stimulerer musklane på ein måte ein nærmast ikkje kan fatte. Det stimulerer og andre ting. Som lysta til å ta ein tur på toalettet. Samarbeider med andre ord bra, med sukkerfrie lakserande produkt - som eg i ein krisesituasjon som no - tyr til.

Spørsmål et er berre om det er verdt det. Eg heldt dykk orientert.

3 kommentarer:

  1. Sorry og si..men jeg tror ikke du skal holde pusten for resultater ifra denne.

    Ting som denne må vel nesten strengt tatt kunne virke motarbeidende. I hvert fall kjapt teoretisk sett. Husker det var en slik sak som gav elektriske støt eller noe. Dette må jo virke stressende på kroppen, stress øker kortisol nivåene og allerede da har man begynt på nedover bakken. Eneste soneforbrenningen jeg kjenner til er påståtte effekter ifra folk i bygermiljøet som har prøvd en ny injiserbare clen med noe attåt som visstnok skal kunne gjøre dette. Så der hjelper nok heller ikke dette apparatet. Og hvordan dette skal sørge for kcal underskudd som er det essensielle i vektreduksjon skjønner jeg heller ikke.

    Vil bare nevne at det er ikke meningen å fungere som en festbrems her. Men lykke til!

    SvarSlett
  2. Tror ikke det er meningen at beltet skal forbrenne fett på kroppen men stramme opp musklene. Så jeg tror ikke man bare kan ligge med beltet på sofan hele tiden, man må ut å være aktiv for å forbrenne fett.

    SvarSlett