torsdag 19. august 2010

Bekymra for Julie

Sidan i går har eg tenkt mykje på jålejulie. Og sett på bilder av ho. Som mellom anna her. Syns ikkje du ho ser litt tynn ut? Litt for høge kinnbein og litt tynne lepper? Og her ser ho veldig tynn ut, men brukar og eit godt gamalt knep. Stiller seg ved sidan av nokon som kanskje ikkje er ei sylfide.

I dag får tynne jålejulie pepper. Blant anna av "prettyboy" Arnulf Refsen. Til VG seier han.
- Jeg tror ikke det er mye kroppspress blant mannlige modeller. De mannlige modellene er nærme det som er normalen, og skal helst se veltrente og sunne ut.

Utan at eg har vore modell eller nokon sinne kjem til å bli det, så trur eg han tar feil. Ein veit av ny forsking at etevegring og megarexi meir eller mindre har eksplodert blant unge gutar. Men han såg vel sitt snitt til å komme i media igjen. Lenge sidan sist no for denne karen. Så sjølv om ho verkar som ein "lettvektar" så trur eg han er tjukkare i hovudet enn ho.

Men eg håpar at jålejulie ikkje blir endå tynnare av peparen ho får i dag. Eg tenkjer eg skal invitere ho heim på raspeballar. For eg kan lage bondekosten sjølv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar