tirsdag 3. august 2010

Straks klar til avgang

No har eg vore å brukt spenn(eller det vil seie - pappa har brukt litt spenn). Iallefall så er sekken full av nye greier. Eg som tenkte denne fleskereduserande turen min skulle vere ein billig ferie. Ny sovepose, regnkle, strileplagg nummer ein - fleecegenser, sportsape og masse andre greier. Om eg ikkje kjem heilskinna gjennomm denne turen no - så er det iallefall ikkje utstyret det står på. Det verste er fem dagar utan mobil, utan nett og utan tv. Det kan verte litt godt og. Me får sjå. Full rapport for denne turen blir iallefall å finne på denne bloggen - når eg eingong kjem meg ned frå fjellet. OM eg kjem meg ned.


Utstyr i søkk og kav.


Solbriller. Berre sånn for ironien sin del.

1 kommentar:

  1. God tur, Fjellanger! Og du skal nok se at fettet forsvinner raskere enn mobilnettet, du må vel gjemme deg godt i disse dager for å unngå telenor eller netcom? hvis du lurer på om du skal legge på sportstape på hælen, siden av foten OG ankelen så gjør du alle delene...husk sjoko og rosiner.

    SvarSlett