tirsdag 17. august 2010

Tjukke kjerringer vert kjappare smelt på tjukken

Er ikkje innimellom livet herleg ironisk? Når ein er tjukk så er det så mykje elende som kjem saman med flesket. Diabetes, hjarte- og karsjukdomar, sopp mellom valkane og i det heile tatt. Men denne tar faktisk kaka. Det er no gjort ein studie på om tjukke kjerringar vert lettare gravid enn tynne kjerringar - og sjølvsagt, til trass for flesket så - fleskar dei fleskete kjerringane til, for å sei det sånn. Og dette er med beskyttelse.

"I fire av studiene konkluderes det med at det er kvinnene som veier mest som har størst sannsynlighet for å bli gravide mens de bruker prevensjon"

Men tjukke kjerringer har jo kanskje større problem enn tynne kjerringer med å få seg noko, og er er usikker på om dette er tatt med i studien. Og dessuten så er jo tynne kjerringar dummare, enn tjukke ( ja eg nevner ingen eksempel - det ville vert frekt) - så det er truleg fleire av dei som går på sitat som "eg hoppar av i svingen" og "eg er ufruktbar" - så eg tippar at det er fleire blonde, dummer damer som får uønska graviditet - en fleskeræver på McDonalds.

3 kommentarer:

  1. Haha! Ingen eksempler. Morsomste i hele dag.

    SvarSlett
  2. Hehe... Ja.. Stod det noe om HVOR tykke de damene var da. BMI og slikt?

    SvarSlett
  3. Miss Norway quiz:
    "Et annet spørsmål i den uhøytidelige Norge-quizen var hvilke partier den rødgrønne regjeringen består av.

    - Jeg er ganske god på partier, men klarer ikke alltid å plassere de. Men, jeg tror det er Høyre og Fremskrittspartiet, svarer Oslo-jenta, Louise Angelica Marcussen"

    Det alle Miss Norway kandidatene kunne svaret på var hvem som vant Paradise Hotell.

    http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10002245

    SvarSlett