tirsdag 10. august 2010

Guten som overlevde

Altså. Eg overlevde. Fjelltur. Ikkje berre overlevde, men syns det var skikkeleg kjekt. Eg kjenner meg lett gladkristen fordi eg er så jævla posetiv til denne turen. Eg er et negativt menneske, og likar ikkje heilt denne følelsen av lovsang og glede som snik seg innpå. Men det var altså skikkeleg kjekt. Og mange erfaringar rikare. Eg tar sjølvsagt ikkje to kalorier for å gnåle om denne fjellturen her på Mannsfett. Over fleire innlegg. Først ein liten bildekavalkade.

Frisk,rask og på veg mot høgfjellet. Lite ante beina mine kva dei skulle igjennom.

Lett vondt. Litt meir enn lett vondt. Sårt og ømt. Men eg er då ein "survivor". Så eg taklar det meste, med enkle midlar.

Som eit fotbad i 800 meters høgde. Nett det som var behovet. Så i rask rekkefylgje.

Knall og fall og DJUPE skrubbsår på leggen.

Samt eit ENORMT ope sår på kneet. Må sikkert syast.

Det viktigaste med fjellturar er å spele kort. Det viktigaste med å spele kort er å vinne. Om eg ikkje vinn vert eg sur, så eg vinn som ofast. Eg er og ein skikkeleg dårleg vinnar.


Det er faktisk mogleg å bake på fjellet. Med gasskomfyr og hermetikk. Her er ei pærekake.

Jegergryte. Rart kor hermetikk kan smake så godt.

På ein eller annan topp.

Glade bein som er ferdig med tur.

Dessuten var det jævla fin natur. Det kan google ein annan stad. Naturbilder finns i søkk og kav på internetten. Eg skal og finne nokre biltete av dei gode folka som var med på tur. Skikkeleg gode folk.

Men det viktigaste med denne turen. Gjekk vekta opp eller ned. Mange timar gange kvar dag - men og mykje sjokolade. Eg skal stige på vekta i ettermiddag - og eg veddar på du sitrar i spenning på resultatet. Det kan du lese her på Mannsfett.

1 kommentar:

  1. Du vet - man produserer endrofiner av å bli sliten, så gnagsår og sliten pust glemmes lett på tur :) Jeg lurer stadig på hvorfor det er sånn at når man har vært på lange skiturer og fjellturer så går jeg aldri ned et gram - selv når aktiviteten går over flere dager, og man i teorien skulle kvittet seg med flere tusen kalorier om dagen.. enten skyldes det at man har bygget muskler, eller så skyldes det (teorien jeg har mest tro på) vafler og kakao og dessuten øl som premie når man kommer fram :)

    SvarSlett