torsdag 3. juni 2010

Meningsmåling: Kan tjukke menn gå i badeklede?

Det er snart sumar. Enten ein skal tru prognosane om at det er 54 % moglegheit for at det vert ein varm sumar, eller om ein skal fly avgårde til ein annan varm stad.

Stikkordet er uansett varme. Det feite folk i grunnen fryktar mest. Feite folk vert svette og ekle i varmen. Svette valkar og store svetteringar under armane. Dei har truleg ikkje lyst å kle av seg, fordi dei ikkje synlege magemusklar og stramme leggmusklar . Derfor har dei på seg meir klede enn dei bør.

For alvorleg talt. Eg trur ikkje du finn ein tjukk mann som vil føle seg vel i badebukse ved siden av utspjåka, egosentriske dumme menn som foreksempel Petter Pulgård (som her også innrømmer at han er lett dum). Men kvifor skal vanlege smarte og flinke menn - la seg kue av dumme og tomme menn?

Eg ynskjer å slå eit slag for at tjukke menn bør kaste kleda og strutte med den magen dei har. Fram med badebuksa eller deg kom deg på naturiststranda og flekk fleskeræva di til verda.

Kva syns du om tjukke menn i badeklede? Du kan sei di mening ved å røyste øverst oppe til høgre. Under finn du nokre eksempel på korleis me menn - kan sjå ut når me kastar kleda. Røyst i veg.










2 kommentarer:

  1. Synes bare de skal vrenge av seg. Heck, det er jo varmt for dem også, kjære vene! Men så lenge de dekker til ting som rørlegger-sprekka, kjønnshår og den typen ting(dette gjelder jo forsåvidt alle!), så gjør det ikke meg no. Så lenge det ikke er speedo-manne-truser. De får jeg noia av uansett hvor mye magemuskler mannfolket måtte ha:P

    SvarSlett
  2. Nå er ikke jeg noe man kaller et glansbilde og med mine alt for mange kilo så veit jeg jo godt hva dette er snakk om, og det var en gang i verden hvor selv sommerantrekket mitt var løse joggebukser og t-skjorter (noe som ble ufattelig varmt, klamt og ubehagelig for både meg selv og omstendighetene). I dag så gir jeg f i hva folk mener om hvordan jeg går kledt, selvfølgelig så prøver jeg å skåne verden for de værste områdene på kroppen, men jeg har ikke noe i mot å ta på meg en badeshorts og ei t-skjorte nå i varmen, jeg er tross alt et menneske jeg og, og ikke bare et godt synlig objekt i mengden. Og finner jeg lysten til å bade, så kaster jeg t-skjorta også, uten å mokke noe mer over det. Så det å gå i badetøy ser jeg ikke noe problem for de som er overvektige, bare man tar et par forhåndsregler og føler seg selv komfortabel med det.

    SvarSlett