lørdag 30. oktober 2010

Flyplasstjukk

Eg sit fast i Tromsø. Flyet manglar ein ledning. Eg har kort lunte. Her sit eg og har lyst å trene. Men eg har berre dansesko på. Ikkje joggesko. Og dessuten er denne jævla flyplassen så liten at det knapt er mogleg å bevege seg.

Og det er strengt tatt ikkje mykje å gjere på her. Ei heller mange serveringsstadar. Og dei som er her kjipe.Og serverer pølse i brød. Og brød med majones. Ikkje ein hamburger å få.  Eg drikk cola zero.Og går inn og ut å røyker.

Eg og ein av sikkerhetsvaktane har blitt gode vener. I allefall nære. Eller iallefall nærgåande. Eg er blitt befølt meir i dag enn heile det siste året.

Men det kunne vært verre. Eg kunne vore i Gøteborg. Eg er tross alt glad for at eg skal fly frå Tromsø i stadenfor. Eller vonleg fly. No et eg sjokolade. Eg kjem til å legge på meg tusen kilo i løpet av denne dagen. Og det er jævla SAS sin feil. Så om eg no må ha to seter på flyet - så får dei faen spandere sete nummer to på meg.
Fin by + jævlig kaldt + jævlig drit flyplass = sur x-feit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar