onsdag 27. oktober 2010

Det er berre ein ting å sei: Fanden

Skuffa. Langt inni sjelen. Eg som hadde sett mitt snitt til å få den six-packen på magen. Og ein liten økonomipakning på rompa. Men det kan eg no sjå lang etter. Abtronic virkar ikkje. Det melder TV2. 

Og eg som trudde eg kunne sitte i sofaen og sjå på tv-seriar, sport, og anna stas - medan denne elektrostimulatoren gjorde all jobbben. Trening samstundes som ein røyker. Men det som er for godt til å være sant - er som ofast det. Så difor så må eg vel til å tråkke meg ut igjen. Eller på den stepmaskina eg har att (den som ikkje knekte)



Sorg i stova

1 kommentar:

  1. Hehe, ja jeg skulle gjerne også gått med denne hver dag hvis jeg hadde fått mage som på reklamen. Leser boka di nå- og må si jeg er imponert over det du har klart!

    Mvh Heidi Hegvik

    SvarSlett