mandag 13. september 2010

Slankereality

Kvar laurdag framover kan dei som er så heldige og sit heime, sjå politisk korrekte mennesker som har tatt turen til Afrika. Dette er mennesker frå Noreg som skal leve i det store landet Afrika. Truleg er dette programmet like spanande som arbeidsprogrammet til Sentrepartiet frå 1957 - men det som er gode nyhende, er jo at deltakarane har fått slanka seg. Rune som du ser bilte av her - han har slanka seg 13 kilo.


Eg er litt usikker på om dette er bilete av han før eller etter han slanka seg 13 kilo. Men satsar på at det er før - for det ser no ut som det er nok å ta av.

Og fleire av desse andre har tatt av. Fordi dei syns maten var dårleg. Det sat nok langt inne å innrømme - for ting som er frå utlandet er så eksotisk og fint liksom.
Eg tar meg i ræva på at dette er mennesker som heime i Noreg går med filttøflar, høyrer på verdensmusikk og syns nakenheit er fint og flott. Ein annan kar (som dog nok ikkje går med filttøflar) som syns nakenheit er bra - varme og fine Jan Thomas. Kle deg naken seier han. Sjå på deg sjølv. Eg syns det er betre å sjå andre folk nakne enn meg sjølv.

Kvar dag skal han no gje oss "bliny" tv. Kvar dag. Eg gjentek - kvar dag. Kanskje då ein liten tur til Afrika ikkje er så dumt?
Her har Jan Thomas kledd av seg. Ikkje åleine, men saman med andre menn.
Dei hadde det sikkert kjekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar