søndag 4. juli 2010

Trening for folket

Altså. No skal eg vise deg noko skikkelig ekkelt. Stortåa mi.Nokon må ha nye joggesko. For tru meg det er ikkje det einaste gnagsåret eg har.



Eg har nemmeleg vore i Bergen. Noregs vakraste by. Der har eg vore på Folkedansfestival. Og dansa. Litt iallefall.



Samt at eg har sprunge opp og ned Noregs vakraste fjell nokre gonger. Fløien har fine vegar som ein kan ta seg ut på. Og belønninga er utsikt over denne vakre byen.

Men snakk om gnagsår. I dag begynner Tour de France. Her skal dei sykle meir eller mindre rundt heile Europa. Vår gullgutt i dette sykkeløpet er Thor Hushovd. Og sjølv om han no ikkje startar så bra, så varar jo dette løpet i månadsvis. Men tekn på dei gnagsåra han får. Og det er jo ikkje vanlege stadar han får gnagsår. Mil etter mil, skal han ha ræva si på eit sykkelsete. Han kjem til å få same huden under ræva, som oss vanlege har under beina. Vonar han har pakka sinksalve og babypudder i bagen.


Sånn kan kanskje rompa til Thor Hushovd sjå ut i slutten av juli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar