lørdag 20. februar 2010

Fatcamp

Eg trur ikkje mange vil klassifisere meg som ein roleg og avbalansert kar. Eg kan fyre meg opp for ganske små ting, som tildømes postbudet, taxisjåførar og ikkje minst så vert eg irrasjonelt rasande på snø.

Men eg smell og av, når eg les åndssvake artiklar på nett. Som denne artikkelen her. Altså råd på korleis du skal gå opp i vekt. Kven i helvete treng å vite det? Det er ganske lett. Smelt ein ost og et den. Ta deg ein sjokolade og ein lefsebit til lunsj, og gjer sofaen til din eigen favoritthobby - og vips så trur eg nok valkane skal begynne å komme. Eg trur kanskje ikkje det skal være så jævlig vanskeleg.

Men det som er det gode med denne artikkelen, er jo at ein kan snu saka på hovudet. Om desse tiltaka skal hjelpe deg å legge på deg - så kan ein gjere det motsette - og vips så tek ein av.

Så her er NRK Puls sine råd for å ta av nokre kilo:
Begynn med røyking
Prøv å skaff deg eit psykisk problem
Etabler uhensiktsmessige matvanar
Høyr med legen din om du kan få nok som aukar stoffskifte ditt


Også to vanlege kjedelige råd.
Et mindre
Tren meir


Så føl desse råda, så skal det nok gå. Eg derimot - eg ser ein ny moglegheit til å tene meg nokre kroner. Eg skal lage ein "fatcamp". Altså ein leir for tynne som vil verte feite. Ein kjekk måte å tene pengar på. Camp med fettgaranti.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar