lørdag 13. februar 2010

For feit til å arbeide?

Denne veka meldte TV2 om tjukke Tor Levertsen som no regelrett var blitt for tjukk til å arbeide på oljeplattformen sin. 120 kilo er den magiske grensa. Er du over det, så vert du satt på land. Så må far tusle heim til kone og born å fortelle at han er for tjukk til å jobbe. For "tjukke Tor" vil nok denne dagen være ganske kjip. Rekasjonanen har ikkje latt venta på seg. Fylkesmannen kallar inn til fedmemøte og fagforbundet Industri og Energi rasar. Som seg hør og bør. At "tjukke Tor" er orsaka til eit eige fedmemøte hjå fylkesmannen, lurer eg på kva han tenkjer om. Men, som ein av svært få tjukkasar, fekk han stille i bar overkropp på fjernsynet i beste sendetid.

Men det er eit spanande tema. Er det andre bransjer ein faktisk kan bli for tjukk til å jobbe i? Ta til dømes kleskjeden Zara. Ein spansk kjede som sel klede både for kvinner og menn. Storleikane i denne butikken er ganske små. Eg sjølv nyttar medium i storleik på klede eg kjøper på til dømes Hennes & Mauritz, men på Zara må eg kjøpe klede i large eller x-large. Med andre ord, så er det klede for ganske småvokste menn. Kan då menn som ikkje vil klare å kneppe att ei bukse som er kjøpt på Zara - jobbe der? Om du må trekke i klede frå Dressmann sin Living Large kolleksjon, kan ein då råde andre menn om kjøp av klede?

Og vil ein bestille mat av ein slank kelner eller ein kelner med stor vom? Og vil ein ta i mot venleikstips av ei dame på 115 kilo?

I kva yrke er det eigentleg greit å stille krav til utsjånad? Og ein treng jo ikkje stoppe ved storleik, men vurdere hårfarge, augefarge og kroppshaldning. Utdanning og erfaring er ikkje av interesse, det viktigste er at ein er vakker og ven. Og framfor alt - tynn og slank. For er ein ikkje det, så kan ein faktisk være ein trussel for liv og helse. Både eigen og andre si helse.

Eg er glad eg jobbar på kontor - og har ein solid kontorstol. Eller no er jo SV eit ungt og trendy parti - så det er jo ikkje sikkert eg sit så trygt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar