mandag 1. februar 2010

Tjukkaser i Europa

Sånn med jamne mellomrom kan ein lese om fedmekriser, vektauke og denslags. Når media er lei av å skrive om Norge og fedme, fleskar dei bokstaveleg talt til med internasjonalt tjukkas nytt. Mellom annna kunne ein lese for nokre år sidan at det var ein fedme-epidemi i Europa. Etter å ha tilbragt 24 timer i København - har eg funne ut kor denne epidemien starta. Det var her.

Korleis danske menn klarar å unngå å få kulemage og mannepupper, er meg ei gåte. Frå eg landa i går har eg fått tilbud om mat. Eg er altså på eit seminar om valkamp hos Sosialistisk Folkeparti her i Danmark. Eg vart tatt vel i mot av Villy Søvndal som er formann i Sosialistisk Folkeparti. Han ynskja velkommen til arbeidslunsj.Ein liten lunsj som han sa. Liten lunsj? Godt brød med hønsesalat, svinemedaljonger med sopp, sildesalater, potetesalater, steik, kalvefileet, bacon og leverpostei, noko udefinerbart (men det innehold sikker bacon) oster, kake og øl. Klokka 12 på ein søndag?

Vidare starta møte med servering av frukt. Så var det sjokolade, så var det kake og meir sjokolade. Før ein hadde starta fordøyingsprosessen - var det middag. Løksuppe med bacon, lammekjøtt, eplekake, meir øl og vin.

Danskar har alltid vore glade og fulle. Eg skjønnar ikkje at alle danskar er ikkje tjukke, glade og fulle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar