onsdag 3. februar 2010

Andremann er fyrste tapar

Som tidlegare nemnt, så har den glimrande treningsloggen på Fjellgeitene vore til stor inspirasjon for å gymme av seg det ekstra fettlaget ein fekk på seg i jula. Eg gjekk beinhardt inn for å vinne heile greia - og eg er krona med siger. Som ein kan sjå på Fjellgeitene så er eg kåra til Månadens fjellgeit, med 50 treningstimar i januar. Eg er treningskongen. Ein av taparane, har kome med ei utfordring til meg etter å måtte bite i det sleipe graset:

Sol deg i glansen så lenge det varer.Er du klar for en utfordring? Den av oss som logger færrest timer i løpet av året må koke suppe på egen stilongs 31. desember 2010.Er du med?

Eg er sjølvsagt ikkje redd for å tape - eg veit eg vinn. Så eg har tatt i mot utfordringa slik:

Selvsagt tar jeg utfordringen. Jeg syns i grunn og bunn det er en slapp utfordring. Oki, det er kanskje ekkelt å lage suppe på en stilongs med litt døde hudceller, og ymse kroppsavfall som er gnidd inni stilongsen gjennom en hel vinter - men det er iallefall ingen kalorier i det. Og det er tross alt det viktigste. Jeg tar i mot - og kontrer - om jeg har flest timer, skal du spise 300 gram lefse hver dag i januar 2011. Så reiser vi til Gran Canaria i februar. Jeg er ond, og innrømmer det gjerne.



Dette vert nok røynda for den tapande part i februar 2011. Ein blir det ein et, blir ein eple eller pære - eller vert ein ei lefse?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar