tirsdag 20. april 2010

Eksistensiell krise

Idag har eg ei lita eksistensiell fettkrise. Alt eg trur på kan gå opp i røyk. Eg har heile tida tenkt at den beste måten å gå ned i vekt på er å røyke. Mykje. Kvar gong ein har lyst på mat - så tenner ein seg ein røyk. Røyking er tøft og kult. Eg har og heile tida tenkt at alkohol og øl spesielt gjer til at ein får mannevom. Den gang ei.

Ein mann. Som er vist ein veldig flink forskar, har forska seg fram til at øl ikkje gjer vom. Det er det røyken som ein tek til ølet som gjer deg. Samt stress og lite søvn. Øl som inneheldt mange kalorier, legg du altså ikkje på deg av. Eg trur dette er godt gamaldags nonsens.

Eg trur denne undersøkjinga er kjøpt og betalt av Dagfinn Høybråten. No er han lei av ho nakne nestleiaren sin og vil ha fokus tilbake på det gøyaste han veit, fanatisk motstand av røyk og røykarar.

Mi eiga forskning syner at sigaretter er ein god måte å gå ned i vekt. Tenn opp - og sug inn. Og vips er du klar for speedosesongen.


Snart er det røyk og speedo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar