søndag 13. mars 2011

Stjel Kristian Fjellanger sin treningsstil

Etter inspirasjon frå denne bloggen, der ein kan stele Rachel Nordtømme sin treningsstil, tenkte eg at eg skulle gje deg moglegheit til å kopiere min treningsstil. Ja ikkje øvelsar, omfang og denslags - men klesstilen liksom. Sånn at du kan være like tøff som meg når du står der svett og jævlig. Mannsfett - no og som moteblogg.


Ei gammal blå superundertøytrøyr som eg har stelt hjå pappa
Restar frå valkampen i 2009.
Eit par godt brukte Ulvangsokkar.
Boxeren eg trente i på torsdag
Eit par skikkelig slitte joggesko som er litt små slik at dei gjer meg gnagsår
Bukse frå Nordbysenteret. Kosta 99 svenske.

3 kommentarer:

  1. mangler et rumpebilde her:-(

    SvarSlett
  2. Endelig har jeg fått lest boka! Imponerende! http://borghildsbokblogg.blogspot.com/2011/03/av-kristian-fjellanger.html

    SvarSlett