onsdag 26. mai 2010

Bursdagsbarn med lefsefest

I dag har eg bursdag. Og den skal feirast med noko av det beste eg veit. Lefse. Og særskild Tykklefse frå Lierene Lefsebakeri. Denne lefsa innheldt 406 kalorier for kvart 100 gram ein glefsar i seg. Om eg då glefser i meg 300 gram lefse i dag, så vert det omlag 1200 kaloriar, som automatisk finn vegen til fettvalken. Då må eg jogge i 2 stive timar for å kvitte meg med tilsvarande kalorier. Satan.

Eg kan jo eventuelt freiste å prøve akupunktur for å sjå om det kan ta knekken på alle dei lefsene eg skal ete idag. Om det kan hjelpe mot alvorlege sjukdommar, så må det kunne fjerne litt lefsekalorier. Ei eller 10 nåler rett i flesket. Vips, så er det borte. Eg har trua.

Men samma faen. Idag er det bursdag - så eg skal glefse lefse utan ein einaste tanke om at bukselinningen kjem til å sette merke på magen.

3 kommentarer:

  1. Haha! Gratulerer med dagen :) Og kos deg! Drit i kaloriene, det er viktig med trivsel og. Jeg tror ikke naaler kan fjerne fett, men det kan gjoere forhold i kroppen din bedre rettet til hoyere forbrenning OM det er tilfelle.

    Som homeopaten min sa: Det er viktig aa kose seg av og til og, ikke ta helt av og stresse med kroppen og mat. Alt med maate!

    SvarSlett
  2. Hurra! Nyt hver eneste kalori! :-)

    SvarSlett
  3. To timer i året klarer du å jogge for å få bort bursdagsfeiringen...:-) Gratulerer!

    SvarSlett