søndag 21. mars 2010

Forbod mot reklame for sjokolade anna kalorihaldig jævelskap.

Eg tykkjer det er på sin plass å ta ein debatt om det skal det vere lov å reklamere for sukkerhaldige produkt eller nye variantar av potetgull? Dette er berre tomme kaloriar og styggedom, og det einaste det fører til er nye glade valkar – og meir fedmerelaterte helseutgifter for samfunnet .

Det er ingen grunn til at det skal være lov til å reklame for sjokolade, når det ikkje er lov å reklamere for sigarettar. Ein treng ikkje sjokolade, på same måte, som ein ikkje treng sigarettar. I Oslo sentrum ser ein reklame for McDonalds, Burger King (som og no skal byrje å annonsere på Spotify) og andre snøggmatkjedar over alt. Snøggmat er ein av fleire grunnar til at folk vert feite er ein stor grunn til at fleire personar ver overvektige.


Bør dette være lov? Det er ingenting bra med å ete ein hamburgar, feil fett, mange karbohydratar og om lag 600 kaloriar i 7 jafs. Og når ein veit at me står ovanfor ei fedmekrise – så burde eit forbod mot denne forma for reklame, vere eit enkelt og greitt tiltak. I Storbritania, som er eit land der dei endå er tjukkare enn oss - er dei allerede i gong med eit reklameforbod for snøggmat.

Forby driten.

2 kommentarer:

  1. Ja, forby, forby!
    Porno og hijab og fastfood og alt som er vondt og slemt her i verden!

    SvarSlett
  2. det burde ihvertfall bli opplyst om innholdet av tilsatt sukker. sjekk ut "sugar: the bitter truth": http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717

    SvarSlett