onsdag 21. april 2010

Rompeløftet

Eg driv på å tek bilde til landsmøte til Noregs Ungdomslag som er i helga. Mellom anna skulle eg ha eit bilete bakifrå, for å lage eit retorisk poeng om sidrompa organisasjonar. Men når eg skulle sjekke litt rundt dette med å være sidrumpa, kom det i staden ganske mange artiklar om at ræva di sig.

Ei kvinnerompe sig 17 centimeter i løpet av livet. Det er her uvisst om ei mannsræv sig like mykje. Og eg tenkjer. Tenk om ræva mi skal sige 17 centimeter. Eg har ganske kort bein, og vil då ha ræv bakpå kneea. Her må noko gjerast. Og det i ein helvets fart.Dagbladet som hjelper til med alt, har også nokre øvingar som kan hindre utviklinga og løfte rompa. Dette skal eg prioritere hardt framover.

Eg hever høgre hånda, og sverger på at eg skal halde rompeløftet.


Sjå godt - om nokre år vil ræva være 17 cm lengre nede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar