onsdag 14. april 2010

Gladnyheit om fleece

Det er ikkje ofte eg syslar med gladnyheiter. Trives best med å skrive om saker og ting som irriterer meg. Som tildømes dumme mennesker i Paradise Hotel. Men det er grenser for kor mange paraleller til menn og fedme eg kan trekke til Paradise Hotel. Men eg syns berre dei er så dumme.

Men til saka. I motsetning til folka i Paradise Hotel, som berre er tjukke i hovudet - så er det jo eindel andre som er tjukke. Og avogtil så vert ein så tjukk at ein ein ikkje klarer å bli slank (for det å verte slank er jo det ultimate nirvanamålet for alle) - og då må ein få hjelp.

I dei seinare åra har talet fedmeoperasjonar auka kraftig - og ventelistene er lange. Legar anslår at ein kan verte nødt til å gjennomføre mellom 500 - 1000 fedmeoperasjonar kvart år. Det kostar flesk. Men folk vert som oftast glade og friske etter operasjonen. Og når dei som har vore deltakarar i Paradise Hotel har fått barnetrygd i oppveksten, så syns eg det er heilt greit at me bruker penger på folk som har hatt litt for mykje majones på skjeva.

Førde Sentralsjukehus er eit av sjukehusa som utfører fedmeoperasjoner. Og det og ta i mot tjukkasar er ikkje berre alltid enkelt. Mellom anna så er morgenkåpene på sjukehuset for små for dei tjukke pasientane. Men staute kjerringer veit råd. Audny Sandberg fiksa nemmeleg saka. Saman med Solbjørg kjøpte ho fleecetepper og sydde om til morgonkåper for feite. Snedig. Og eg er ikkje ironisk altså. Kjekt at alle kan få morgonkåpe - for det hadde sikkert ikkje vore overvettanes populært med feite nakne folk i gangen.


Audny med den nysydde morgonkåpa si

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar