tirsdag 13. april 2010

Onkel reisende BigMac

Etter å har vore på påskefjellet og fleska meg med alt det ein fleskar seg med på ei hytte i påsken, satt eg kursen mot London på ein liten ekstra påskeferie. Etter påskefleskinga føler ein seg jo kanskje som verdas tjukkaste mann - og sjølvkjensla er på botn. Då er London eigentleg ein god stad å reise. For der er dei tjukke. I følge undersøkjingar som er gjort så er heile 35% av alle barn og unge i Storbritania råka av fedme eller overvekt. Omlag dobbelt så mange som i Noreg. Og det er faen ikkje rart når enn ser på maten som vert servert. For det er fett og frityr over ein låg sko. Og kjøper du ein salat får du potetgull som en siderett.



Med andre ord, ein bra stad å reise for å få opp att sjølvkjensla - ingen fryd er som skadefryd. Du er tjukkare enn meg - og denslags tankar suser lett og muntert gjennom hodet.
Men for meg er det no hardtrening for å stramme inn att påskeflesket, då eg skal ta nye pressebilete neste veke. Om ikkje eg lukkast, så får eg endre etternamn til Spears, og ta ein kraftig retusjering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar