torsdag 1. juli 2010

Dagbladet lar seg provosere av Ida Wulff

For nokre dagar sidan, kjende eg på raseriet over Ida Wulff si skamlause promotering av Restylane. Eit middel som gjer ein større lepper. Slik at ein får kjempelepper. Og sikkert vert betre til å kline. Eg har ganske store lepper i utgangspunktet.

Dagbladet har og latt seg provosere. Og ja, det er eg som er sitert på denne saken. Så godt langt nedi sjelen. At fleire syns ho er dryg og skamlaus. Ida Wulff er ein rosabloggar. Det er ein type bloggar som skriv om glade, fine og rosa ting. Men det må gå grenser og for rosabloggaarar. Eg går for å verte ein svartbloggar. Eg skal skrive om sure, stygge og svarte ting.

Håpar ho tar seg litt sommarferie, og tenkjer seg nøye om. For eg trur Ida Wulff er snill, sånn innerst inne.


Store kjøsselepper utan ekstra fyll

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar