søndag 30. januar 2011

Kalorigalskap

Altså. Eg tenkjer at eg skal ete dei kaloriane eg får i meg. Så det vil sei at eg ikkje drikk saft, juice, melk eller anna alkoholfri drikke. Alkoholhaldig drikke tel liksom ikkje. Nokon vil jo seie at det er galskap - men det vert ingenting mot snusekuren. Altså - ikkje at ein snusar, men at ein snusar i seg kalorier. Eit nytt apparat gjer at du kan snuse i deg sjokolade og andre godsaker. Istaden for ete godssakene. Då snakkar ein galskap.

Då foreslår eg heller ein lang tur, nokre situps og ein god sjokolade til kaffien. Så kan du heller snuse på di eiga svettelukt - og være nøgd med at du har vore i fysisk aktivitet. Og etter du har snusa, så kan du la deg inspirere av denne gjengen her. 

Snuseapparat

1 kommentar:

  1. Uff, disse kaloriene! Hvorfor kan de ikke bare slutte å eksisere? DET hadde vært greit, det. Neida.
    Skjønner at det føles ugreit å skulle drikke kalorier du kunne spist deg mett på, og har tenkt tanken mange ganger selv. Men når jeg tenker meg om, så drikker jeg ikke sååååå mye kaloriholdig drikke - med unntak av alkoholen (som er PROPPFULL, ja jeg vet, men jeg sier som deg - den holdes utenfor) og det glasset med cola dagen derpå. Ja, og så selvfølgelig melk, men det bare må jeg ha. Juice, saft, kakao og denslags holder jeg meg unna, og er fornøyd med det! :)
    Tenk å snuse det du har lyst til å spise. Jajajaja, hver sin lyst.

    SvarSlett