tirsdag 4. januar 2011

Fettrabatt

Oki. No er det salg. Alle spring rundt og kjøper billige klede og gjer januar til ein betre månad på den måten. Det gjer ikkje så mange tjukkasar. Det er sjeldan at det er sal på klede som tjukkasar kan klemme valkane sine inn i. Slik er det berre. Men heldigvis er det ein stad tjukkasane verkeleg kan spare pengar.


TV2 melder i dag at fleire av treningssentra gjer rabatt etter kroppsvekt. - Det nye lokkemiddelet på enkelte treningssentre er at du kan få rabatt etter hvor mye du veier. I tillegg til at det lokkes med halv pris får du din egen kroppsvekt i rabatt på månedsavgiften hos Norges største treningskjeder. 

Sats og Elixia er nokre englar. Dei tenker på alle. Og bryr seg skikkeleg om tjukkasane. Og vil dei vel. Jepp. Eller vil dei ha kundar. Eg tippar at dei vil ha kundar. Eg syns heller du skal spare pengane dine, gå deg turar langs vegen, i skogen eller på ei stepmaskin. Og bruke pengane på å kjøpe noko på sal til neste år. Når det passar. 

Om du trener litt, kan du også unne deg litt sjokolade




4 kommentarer:

  1. Hvem er alle?Min uføretrygd strekke ikke til.
    Vi sende søknad til NAV om de er villig og betale personlig trener for meg.



    SILJE






    søke NAV om de vil betale privat trener for















    meg.

    SvarSlett
  2. Har du prøvd å gå tur langs vegane i Bergensområdet no for tida? Underkjølt regn har glasert alt som er av overflater, så det einaste som får kjørt seg er balansemuskulaturen medan du prøver å ikkje stupe overende på flatmark. Trur eg heldt fram med å betale Elixia. Gjeld den rabatten også når ein har vore medlem ei stund tru? Det eg vil ha er eit halvårsmedlemsskap frå november til april, resten av året er det kjekkare å vere ute.

    SvarSlett
  3. @Silje - Hvorfor skal NAV betale PT for deg. Nei det er altså det dummeste jeg har hørt. Gå deg en tur i steden.

    @Eva Eg går mykje tur på glatt føre, og det som er fint er jo at du bruker så mange fleire musklar. Og vips så har ræva di løfta seg nokre centimeter.

    SvarSlett
  4. Enn hvis man veier 130kg, betaler de deg for å bli medlem da? :p

    Kjell

    SvarSlett