mandag 24. januar 2011

Ein perfekt kropp

Om ein googlar perfekt kropp, så er den første mannen det kjem bilde av norske Cornelis Elander. Han er då altså frå Noreg, han er Fitness-ekspert, skodespelar og modell. Han bur for tida i Santa Monica, der han trenar på stranda. Slik ser han altså ut.

Hmmm. Tenkjer eg berre. Korleis er det mulig? Utganspunktet mitt og hans er det same, men det ser ikkje heilt slik ut nå eg ser meg i spegelen. Så derfor har eg no intervjua Cornelis. Om kva han tenkjer er den perfekte kroppen, korleis eg skal bli perfekt og hans tankar om venleikshysteri- og press. Om mens du ventar i sitrande spenning i å lese kva han meiner om dette - kan du følge bloggen hans her.

Eg har nett prøvd å trene. Eller det vil sei eg har trent. Men etter akedag på is, så har eg så vondt i ræva at det regelrett var umogleg å ta situps. Det var meir smerte i rævflesket enn i magemusklane. Betre lukke i morgon.

1 kommentar:

  1. Han der hadde jeg blitt litt redd for.... det går an å bli FOR "perfekt" også vettu. Føler man ikke har noe å stille opp med selv... ;)

    Spennende med intervju.

    SvarSlett