lørdag 5. juni 2010

Kvifor blogge?

Kvifor skal ein bruke tid på å blogge? Kven les det ein gnir ut av seg, og gjer det noko forskjell frå eller til?

Eg les ein del bloggar som berre irriterer meg noko jævlig. Side opp og side ned med nye negler, den og den festen, ny bukse og anna pissprat som verda godt kunne klart seg utan. No er det no sånn at verden ikkje hadde gått under, om eg ikkje hadde hatt ein blogg - men eg har iallefall freista å tenke igjennom kvifor eg ynskjer å blogge.

Eg bloggar primært fordi eg ynskjer å reise fleire debattar om menn, kropp,overvekt, etevegring og helse. Dette er eit feltr ein drøfter lite i offentligheita, og som ein veit lite om. For ei lita stund sida var det arrangert ein konferanse om menn og etevegring. Tilogmed sjølvaste kronprisen syns at dette er ei viktig sak. Det er ganske mange gutar og menn som lir av etevegring. I tillegg er fedme et stort problem blant menn . Dette samstundes som ein skal tilpasse seg nye mannsroller, være tøff, mjuk, maskulin, finne si indre kvinne - og både kunne gjere seg nytte av pudder og skiftenøklar. Går menn mot ei stor eksestensiell krise? Korleis har guten på 19 år med etevegring det - og korleis har mannen i 40 åra som veg 130 kilo? Er boleguten på Sats eit offer for skjønnhetstyraniet eller er han et offer? Uansett det er desse temane eg ynskjer å sette fokus på.

I tillegg så ynskjer eg sjølvsagt å skape merksemd om boka mi "Tjukkas" som kjem på Manifest forlag til hausten. Helvete heller, eg vil jo selge bøker - å bli rik. Alvorleg talt.


Eg prøver her å sjå streng ut - og snakke litt alvor i toskeskallen din.

1 kommentar:

  1. Klart det er viktig at du blogger, Kristian! De som kjenner deg godt nok vet, at når du engasjerer deg SÅ mye i et problemfelt som dette, så er det fordi du er satan så interessert i å gjøre en forskjell og skape mer debatt rundt kropp og menn. Stå på, Kristian! Vil du signere boken med en spesiell hilsen til høsten?

    SvarSlett