tirsdag 8. juni 2010

Eg har alltid rett - også om dette.


Eit av mine beste kostholdstips er å begynne å røyke. Det smakar godt, ser kult ut og er fullstendig kalorifritt. Kvar gong ein er sulten, så kan ein fyre opp ein sigg i staden. Det er jo eit enormt mas om røykeslutt i alle kanalar. Dette maset før jo til at nokre personer slutter å røyke - og det igjen fører til fleire tjukke folk. Min store morgonkjærleik Signe Tynning - har no slutta å røyke. Sjølvsagt på direktesendt fjernsyn. Røykeslutt med Signe. Og har klart det. Mannsfett gratulerer. Og i dag så seier ho at ho at ho har lagt på seg ein del kilo. Med andre ord så har eg rett. Røykeslutt fører til fleskeræv.

Eg trur at ein ny programpost på God Morgon Norge til hausten er - Slank deg med Signe. Eg melder meg til å slanke deg Signe.


Flekker litt hud for å sjarmere Signe i senk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar