fredag 25. juni 2010

Burde ein byrje med strippetrening?

Ein skal jo ikkje vere negativ til å freiste nye ting. Likevel kjenner eg meg særs skeptisk til trening med strippestenger. Og endå meir skeptisk er eg til at 14 åringar skal trene på ein slik måte. Mest skeptisk likevel - til eit eventuelt forsøk frå meg til å prøve. For som bilete under syner, dette er ikkje ei treningsform for alle.



Med ein koordinasjon som er sviktande når eg skal røyke, lese avisa og drikke kaffi på ein gong - er eg særs skeptisk til korleis dette vil kunne gå. Inni hovudet mitt har eg bilete av meg sjølv i ein glinsande outfit, der eg gnir meg rundt ei strippestang. Eg lovar deg - det ser ikkje bra ut.

1 kommentar:

  1. Jeg avstår sjøl.

    Dessuten mener jeg at en fremtidig karriere som strippestangdanser ryker når stanga bøyer seg. Et sikkert tegn på at man bør finne andre treningsformer eller et annet levebrød.

    SvarSlett