torsdag 17. juni 2010

Kompisen min vart knivstukket- og eg ser tjukk ut på bilde i avisa

Altså. På tysdag var det dramatikk. Ein god kompis av meg vart stukke med kniv. Midt i Oslo sentrum. Stor dramatikk. Politi og greier. Høgt leven. Men det går bra med han. Berre så det er sagt altså.

Så over til det som er verkeleg opprørande. I same sekund som politiet kom - kom og ein stutt & tjukk journalist frå Aftenposten. Han knipsa laus i dramatikken. Og resultatet var publisert på nettutgåva til Aftenposten, før nokon kunne rekke å sei sterilt kompress eller bandasje. Og kompisen min, som ligg på båra er sladda - men eg er der. Uten sladd, i dårleg vinkel med mage.



Kor ufint er det ikkje å berre knipse laus på opprørte folk. Han kunne sagt - Inn med magen, rett i ryggen - no tek eg bilde. Men neida. Jævlen berre slår seg laus med kamera. Det burde ha vore ein lov mot at folk kan halde på slik. Ta bilete av totalt uskyldige menneske.

Det er ikkje lett å være menneske når ein vert utsett for slike ting som lite flatterande bilte i avisa. Eg kan faktisk ikkje tenkje meg noko verre. Livet er tøft.

1 kommentar:

  1. Jeg syns ikke du så så ille ut jeg da. Men man ser jo alltid på seg selv med litt mer kritiske øyne enn andre da..

    SvarSlett