fredag 7. mai 2010

Møte med ein minister

Eg nærmar meg no slutten på bokmanuset mitt. Berre nokre få sider til, så kan eg levere det frå meg til ei gjennomlesing. Så det er bra. Det som og er bra, er at eg har fått intervju med sjølvaste Audun Lysbakken. Altså Barne-, likestillings- og inkluderingsministeren. Eg skal snakke med han om menn og fett. Alle partia fekk før valet spørsmål om kva dei ville gjere med fedmeepedemien. Eg lurar på korleis han som minster som har ansvar for likestilling - vil jobbe vidare med menn og kropp?

Har du nokre innspel til kva eg bør spørre minsteren om?

2 kommentarer:

  1. Tenker du å stille seriøse spørsmål til ministeren, eller er det morsomme spørsmål med "rorbua-punchline" du er på utkikk etter?

    SvarSlett
  2. Mest seriøse - med en rorbutvist.

    SvarSlett