onsdag 10. februar 2010

Eit førebilete for meg - eit førebilete for deg!

Det er for mange viktig å ha eit førebilete.Både i høve til jobb, til den hobbyen ein driv på med eller kropp. Dei fleste førebileta er velukka, flinke, trygge, flinke til å preike for seg - og framfor alt. Dei er tynne og vakre. Og mister dei kroppen og utsjånaden sin, mistar dei som oftast statusen som førebilete. Berre sjå på stakkars Nicole Eggert som var "skodespelar" i Baywatch for 15 år sidan. No er det og 15 kilo sidan og no er ho ikkje lengre eit førebilete melder TV2 Men poenget mitt med dette er altså. Kvar er dei tjukke førebileta? Kvar er dei suksessfulle tjukkasane? Dei tjukke kjendisane? Kvar er dei menneska som seier at det er greit å være tjukk - og som på trass av sine eigne valkar har lukkast som menneske? Og er det folk som vil trivast med å være eit førebilete for andre tjukke?

Dei må jo finnast. Men les du aviser og ser fjernsyn, så er det i bunn og grunn sjeldan du ser ein velukka tjukkas. Tjukke folk som trivast med å være tjukke, må jo også ha nokon førebilete. Omlag halvparten av alle menneske som bur i Noreg er overvektige, og dei må ha også ha eit førebilete.



Min definitive tjukkasfavoritt er Tom Nordlie. Ein ganske stor mann som har gjort karriere på å kommandere tynne spreke folk rundt på ei grasbane. Det er tjukkaskred.
På høgre sida finn du 4 personar som ikkje er radmagre, men som likevel har lukkast. Her kan du stemme på Tom Nordlie eller ein av dei andre.

I boka som eg skriv no må eg ha lister. Lister over ting ein kan gjere istaden for å ete, lister over ting ein kan ete når ein allerhelst har lyst å voldta kjøleskåpet - og lister over favoritttjukkaser. Menneske som har trassa kroppshysteriet og lukkast som tjukk, eller lubben eller kanskje berre normal. Eg er takksam om du skriv inn din tjukkasfavoritt i kommentarfeltet slik at lista over gode folk med ekstra polstring vert så god som mogeleg.

10 kommentarer:

  1. D. Boon (http://en.wikipedia.org/wiki/D._Boon)

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er spennende med tjukkaser som på en måte avkrever større respekt og troverdighet gjennom sin kroppslige fremtoning. Tror det er mange som ikke ville hatt samme gjennomslagskraft uten ekstrakiloene.

    Min favoritt: Tore Sandberg

    SvarSlett
  3. For et herlig prosjekt! Ja til tjukke forbilder! Her er noen av mine favoritter:

    Hank von Helvette
    Ebbot Lundberg
    Atle Antonsen
    Bjørn Eidsvåg
    Jørgen Foss (slenger inn en unggutt også)
    Anders Baasmo
    Eirik Junge Eliassen

    Det var de jeg kom på umiddelbart, og de er herlige menn alle sammen.
    Gleder meg til denne boken!

    SvarSlett
  4. Rolv Wesenlund
    Brit Elisabeth Haagenslie
    Erna Solberg
    Tande-P (ikke min favoritt, men populær?)

    (ikke lenger blant oss):
    Kari Diesen
    Elisabeth Granneman
    Harald Heide-Steen

    SvarSlett
  5. Hei Kristian!

    Tjukkaskred! Mitt nyeste absolutte favorittuttrykk.

    Spennende med lister - men jeg savner damene (sjokk). Ikke overraskende at det er flere tjukkasmenn på lista enn tjukkasdamer.

    Etter en runde i hodet mitt kommer jeg bare på Erna. Det må da være flere enn henne?

    SvarSlett
  6. Tor Åge Bringsvær, Jon Bing, Frank Black, Bjarne Håkon Hansen, Jon Lilletun, Jan Otto Johansen

    SvarSlett
  7. "Jeg stoler på magefølelsen," sa engang Tom Nordlie. "For magan er tross alt større enn huet."

    line-benedikte

    SvarSlett
  8. Sophie Dahl
    Mia Tyler

    Plus size modeller, selv om Sophie Dahl er litt opp og ned..

    SvarSlett