torsdag 10. februar 2011

Slanketips for menn

Nye tal syner at heile 60 - 70 % av menn i 40 åra er overvektig. 1 av 5 har sjukeleg overvekt.Assisterende helsedirektør Bjørn Guldvog er bekymra over tala i følge VG. Og er det eigentleg rart han er bekymra over dette? For det er jo all grunn til å være bekymra. Og sidan eg er ein superduperslankesuksess - skal eg knekkande gratis dele mine beste råd med deg. Det er i alle fall ein start.
  • Kast alt av sjokolade, potetgull og andre fristelser. Når du då ”voldtar” kjøleskåpet på natta – så er det berre gulrot i skapet.
  • Gå ein tur i dag. På 30 minutt. Og så kan du være fornøgd med at du har gjort det. Og så ser du om du ikkje skal gjere det same i morgon.
  • Begynn å røyke. Det døyver når sulten gneg noko innforjævlig og dessuten ser du kul ut. 
Og hugs - målet er ikkje å demme opp for diabetes og andre livstilsjukdommar. Det er sjølvsagt å ha meir sex. For tynne har meir sex enn tjukke. Banna bein. 


1 kommentar:

  1. Bra Skrevet, eneste at røyking kan føre til impotens og dermed mister du muligheten for sex, jeg for min del sluttet med røyken for 2 år siden og er veldig glad for det.. med det sagt vil jeg si at med at du skrev at slanke har mer sex enn feite folk gav du meg styrke til å klemme på med slankekuren min :-)

    SvarSlett