mandag 7. februar 2011

Bør vurdere lågare lønn for tjukkasar

Det er gode argument for å gje tjukke og feit lågare lønn enn andre. Snøggast råd kjem eg til å publisere ei rekkje forslag om korleis ein  skal endre rettigheitane til tjukkasar i Noreg. Her på bloggen kjem eg til å legge fram forslag for å avgrensa velferdsordningar for tjukkasar. Detaljane i forslaget er ikkje klare endå, men avgrense sosiale rettigheiter som fastlege og uføretrygd.

Det kan og vere ein god ide og gje lågare løn til dei som er feite, for dei jobbar sikkert seinare enn andre.Og arbeidgjevarar tek og ein større risiko med å ansette tjukkasar.  Fordi dei brukar lengre tid på å bevge seg og integrere seg blandt vanlige tynne mennesker. Og dersom dei får mindre løn, kan dei kjøpe mindre snop og potetgull. Det vil vere ei slags innsnevringsløn. Ein kan jo ikkje gå rundt å være så stor som dette.



Takk til Framstegspartiet for inspirasjon.

5 kommentarer:

  1. Dette er ment som et ironisk innlegg ikke sant? Man skal ha skikkelig lønn for jobben, de fleste jobber gjør man ikke med glede men for lønn.
    Jeg har sett tjukkaser som ser ut til å ha mer energi enn meg (som er en tynn liten spire) ihvertfall.

    SvarSlett
  2. Haha, eg tykkjer det bør verta vurdert lågare løn for dei som er kortare enn 1.60m. Berre tenk på den ekstra tida ein brukar på å gå frå pulten til kopimaskina med korte bein. Og det er jo ein risiko for arbeidsgjevar å ansette folk som er eit hovud lågare enn dei andre, det er vanskeleg å få med seg samtalar då. Og når eg først er inne på det, ein bør vurdera lågare løn for ikkje-røykarar. Dei er jo lite sosiale i røykepausane. Dessutan må staten sannsynlegvis betala ut pensjon i fleire år til ikkje-røykarar enn til røykarar (fordi dei lever lengre sjølvsagt) og dette kan fort verta dyrt.
    Å, eg kjenner engasjementet veks her. Veldig bra innlegg forresten:-)

    SvarSlett
  3. Hahahahahaha, fantastisk innlegg (og jeg liker kommentaren din, anonym)! Det er sikkert noen som tenker sånn på ekte, og DET er litt skummelt :o

    SvarSlett
  4. Eg er for lågare løn til ikkjerøykarar og. Eg tek jo sikkert å havnar under torva lenge før alle andre. Og sparer staten for mange hundre tusen. God ide - eg syns du skal sende den til FRP. Dei bit sikkert på.

    SvarSlett
  5. Det heter overvektige..
    Det er forsket for lite på overvekt, derfor skal man ikke uttale seg før dette er gjort.
    Mens vi venter på resultatene kan alle spise som de pleier, slik at vi finner den virkelige årsaken til at noen blir overvektige..

    SvarSlett