søndag 15. august 2010

Feite folk på ferie

Sommaren går mot slutten, og det er på tide å stramme inn vomma etter fleskete månadar. Det er sjølvsagt ei ny trend på trening som skal suse innover oss. Rockeringtrening. Eg har prøvd dette før ( eg er no så jævla trendy), og det er berre vondt. Men er det grunn for deg å trene? Veit du om folk i utlandet har kommentert kor feit du er. I Noreg er det lett. Om nokon ropar fleskeræv, tjukkas, smellfeite faen - så er det ganske openbart at du bør trene litt. Men kva om du er i utlandet - og ikkje forstår om folk baksnakkar deg.

Dersom du har vore på sommarferie i Russland, og nokon har grynta жирный, så er du i faresonen. Det er då russisk for feit. Og i rask rekkefølge oversettelse av ordet feit:

Somalisk - dufan leh
Tyrkisk - yağlı
Fransk - graisse
Tysk - feist
Finsk - rasva
Spansk - grasa
Islandsk - feitur
Italiensk -grasso

Så om nokon har ropt dette ordet etter deg i sumar, så bør du kanskje vurdere å bestille denne rockeringen. Ellers kan du velgje å gjere som eg har gjort i dag. Trampolinetrening. Stor stas. Høg perspireringsfaktor. Hopp Forrest, hopp.

3 kommentarer:

  1. Rockering til 500 kr? Sorry, jeg bommet, _kun_ 499 kr..+ frakt. Tror jeg beholder fettet mitt en stund til :-) Har restskatt å betale nå, så..
    Feitur er forøvrig et fint ord, og Teitur er et islandsk mannsnavn (det betyr neppe teit?). Feitur Teitur..

    SvarSlett
  2. Prøv med litt mere aktivitet i hverdagen, og du trenger ikke kaste bort penger på dette her. Det vrimler av 'feelgood'-dingsebomser å få kjøpt; alle like unødvendige.

    SvarSlett
  3. Har du prøvd Zumba? Hørt at det skal være skikkelig bra greier. Foreslår en videoreporstasje.

    SvarSlett