onsdag 24. november 2010

Den tjukke årstida

I dag trudde eg regelrett at eg skulle fryse meg forderva når eg trava heim frå jobb. Ikkje nok med at kyrja no vert ein kaldare stad, men ute er det så kaldt at eg frys på meg både dødeleg kuldeeksem og og åreknutar. Det var no ein skulle hatt spekket sitt.

Det gode, varme og isolerande fettet som om sumaren var som ei dvask masse med fettsvette - men som om vinteren gjorde at ein uanstrengt ( i den grad noko var uanstrengt) kunne gå ute i kulda. Og kaldare skal det altså bli.

Så mitt kosthaldsråd denne veka er: Ikkje slank deg nett no. Vent til det vert litt varmare i veret. Et bolle og drikk kakao - og vent på betre tider.

Leita etter eit turbilete, men det fann eg faen ikkje. Så det vert eit frekt discobilete i staden

1 kommentar:

  1. Mine ekstra kilo holder ikke i kulda. Det er kanskje ikke nok av dem, dessuten er det revmatismen..*kuldeallergisk*. Men jeg ble varm av glede da jeg leste om strømprisene, fremtidsprognosen for priser og sjekket hjemmesiden til everket i samme slengen. Joda, det går opp, opp,opp.



    Jeg tok fastpris i sommer så jeg skulle slippe forfrysninger og koldbrann under altfor høye vinterpriser. Økonomien tåler ikke den slags.

    Men i dag feiret jeg med å sette på noen watt ekstra i stuen, siden det kun var 16 grader her. Miljø og strømsparing, ryk og reis. Det er rent levelig her for øyeblikket.

    SvarSlett