fredag 8. april 2011

Onkel reisende BigMac

Hola!

Altså. No er det lenge sidan eg har blogga. Men sånn er det. Eg har regelrett hatt viktigare ting å drive på med enn å mase om fett. Men no er eg attende. Med nyvunnen internasjonal inspirasjon. Eg har nemmeleg vore ein svipptur i Barcelona. Og drukke litt Cava og freista å ete salat. Men det var mest Cava. Store mengder av det faktisk. Fordi salat har dei lite av.

Og det kunne ein sjå. Påfallande mange personar kom dissande med ei vom. Ikkje superstor vom, men likevel - ei slapp og dissande vom. Og det er freistande å nytte begrepet hummer på mange av desse folka - altså mest kjøt i bakdelen. Eg hadde liksom trudd at alle var supertrente og supersunne, men det var dei altså ikkje.

Eg har gjort litt undersøkingar om Spania og fedme. Og for spanjolane er det ikkje god lesning. Dei er no verdas tredje feitaste land. Og det er ikkje rart.Og det faktum at det ikkje er rart baserer eg då på feltstudier:

1. Frityr er overalt. Det er knapt den ting som ikkje vert fritert. Og det er jo ikkje akkurat sunt.

2. Velg mellom pommes frit eller grønsaker til kjøttet ditt. Hæ? Det var ei standard val ein måtte ta. Og grønsakene dei kunne servere var ikkje noko å klaske fleskeræva i taket for.

3. Ikkje eit treningssenter i mils omkrets. No treng ein ikkje det for å trene, men det var og påfallande få sportsbutikkar.

4. Loff. Overalt. Til ei kvar tid.

5.Lite bevgelse. Dei set og et til ei kvar tid.

Eg har og sett litt etter kva tiltak dei prøver å sette i verk. Og dei vil slanke befolkninga med hasj og tv-serier. Kanskje ikkje verdas beste tiltak. Me får sende nedover vår Helseminister og så kan ho samhandle dei. Til dei vert like smekre som ein tenkjer at strandlfolket i Spania er.

Adios.

1 kommentar:

  1. Dei trenge ein streng caudillo igjen! ¿Franco, dónde estás?

    SvarSlett